tisdag 10 november

Oj vad jag blev trött alldeles precis. Matilda ligger och sover men vaknar säkert snart eftersom hon sovit i drygt 1 timme nu. Tänkte gå en promenad till Ica när hon vaknat, köpa något gott att äta. Typ godis?

Ikväll åker älskling till Kiruna så vi tjejer blir ensamma hemma som vanligt :P men det ska nog gå bra. Min mamma kommer hit imorgon, då tänkte jag fara iväg till stan en snabbis för att försöka hitta ett par skor åt Matilda. Hon måste verkligen ha ett par inneskor eftersom hon alltid vill gå på tårna.

Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa tills sötungen vaknat.
Just ja, när jag tog upp Matilda ur sängen i morse så hade hon blod runt näsan och kinderna. Usch så rädd jag blev. Hon hade blött näsblod under natten, kanske petat sig i näsan för mycket? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback