måndag 16 november

Matilda ligger och sover nu som hon brukar göra vid den här tiden. Jag söker efter recept på bullar och andra bakelser på internet, Mmm vad sugen man blir på något gott. Bakade faktiskt moccarutor med glasyr igår, blev väl helt okej.

Har ingenting att göra just nu så jag:
Har hängt upp mina "julgardiner" i köket idag. (ett evigt bloggande om dom, sry) Det gör väl inte så mycket med ett par röda gardiner såhär 1 vecka innan dom egentligen ska plockas fram. Eller? Plockar såklart inte fram några julgrejer, det får vänta. Har haft röda gardiner i hemmet förut (under sommaren) så rött behöver ju inte bara betyda jul. Men vi får väl se om jag hinner ångra mig och hänger upp dom gamla gardinerna istället.


Nu vaknade lilltjejen igen hör jag, ska gå och ta upp henne <3

Kommentarer
Postat av: sanna

marlena då, redan julgardiner? ;) kunde du inte hålla dig ifrån att sätta upp dom? hoppas ni har det bra :)

2009-11-16 @ 13:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback