torsdag 7 maj

Idag har jag och Matilda bara varit hemma och tagit det lugnt. Skönt att vara hemma ibland också utan planer på att göra något speciellt. Emmy kom förbi ett tag under dagen också men for härifrån precis innan Christoffer kom hem strax efter 17. Har målat 2 stycken ek-lackhyllor vita. En ska upp i toaletten, den andra får jag se om den ens ska upp någonstans.
Vi har precis ätit middag, blev lite senare än vanligt idag.
Nu sitter jag bara vid datorn och är supermätt. Christoffer sitter med Matilda i soffan och lyssnar på musik, dom verkar ha det mysigt. Lilltjejen ska ju sova snart så jag tänkte passa på att skriva ett inlägg nu för sen blir det mys med älsklingen resten av kvällen. Vi ska väl bara ligga i soffan/sängen och se lite tv, ta det väldigt lugnt.

Imorgon blir det babysång i stan. Matilda kommer nog tycka det är kul.
Nu ska lilltjejen få en pyjamas på sig och sen gå och sova. 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback