tisdag 28 april

Idag vaknade jag klockan 07:55 på morgonen. klev upp och fixade till mig och tog på nya byxorna och tröjan jag köpte igår. det blev fint, det andra paret byxor lämnade jag tillbaka för att dom satt så löst kring rumpan. ska försöka hitta ett par andra, behöver 2 par byxor.
Jag städade lite innan jag väckte matilda klockan kvart i nio ungefär, hon var lika glad som vanligt när hon fick kliva upp. så söt lilltjejen där. Jag duschade henne i badkaret, det var omtyckt av henne, sen blev det på med nya kläder och mat till lillen. sedan redo för att sätta sig i vagnen och gå mot bussen. Vi skulle på babysång inne i stan, vid kyrkan. Sara och Leon for dit med oss. ringde linnea på morgonen för att hon är här uppe nu när hon har lov så hon hängde med oss till sången. Väl där så var båda ungarna nöjda men väldigt trötta efteråt.
Efter sången for vi allihop till g-stad och fikade och busade med ungarna, kul. sen for sara och leon hem vid fyra och vi körde hem linnea när christoffer kom hem från jobbet. nu är matilda hos sin mormor och ska sova där, saknar hon redan!!! det gör ont i hjärtat mitt. nu är dagens händelser uppdaterade
puss (mamma saknar dig matilda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback