tisdag 19 maj

Matilda har precis lagt sig. Tror jag hör henne "prata" lite där inne ännu, men snart somnar hon nog.
Har varit en sväng och köpt blommor på växtriket idag. Hann en snabbis till stan också innan Christoffer kom hem. Köpte 2 sommar-linnen. Hade en aprikos-färgad sen tidigare men köpte 2 andra färger nu, ljusgrön och vit. 

En bild från gina tricot hemsida.
Ser inte lika fin ut där som den är på riktigt men det är samma modell iallafall.

Blir kanske att träffa Emmy imorgon, det var ett tag sen. Min älskling får ju ledigt från jobbet efter imorgon, så skönt att få ha han hemma några extra dagar lite då och då. 
Hade inte så mycket att skriva idag så jag skriver mer en annan gång.

Christoffer & Matilda, dom 2 viktigaste människorna i mitt liv! Jag älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback