tisdag 17 februari

För första gången sen Matilda föddes så har jag fått sova en hel  natt utan ammning eller annat som gör så att jag måste kliva upp. kan du förstå hur skönt det kändes? kan inte beskrivas. dock ömmar brösten för att dom är fulla med mjölk, vilket är en nackdel. Christoffer var precis hem på lunch idag, trevlig överraskning:)


Vi har blivit tilldelade en lägenhet påtuna idag, vet inte riktigt hur vi ska göra med den ännu. Man har ju 3 månader uppsägningstid, vilket är puckat för sista inflyttnings datum är 1maj och därför måste man betala dubbla hyror. Jag vill så gärna ha ett rum till Matilda, så roooligt med inredning. Har redan planerat hur hennes rum ska se ut fast hon inte ens har ett ännu, rätt likt mig faktiskt.


DOP
- Lilltjejen döptes faktiskt i helgen. På alla-hjärtans-dag <3 Matilda Alicia Maria Wikström heter hon, Matilda är namnet vi älskar, Alicia är namnet vi gillar, och Maria är namnet från släkten. Hade en jätte söt (enligt mig själv) rosa dukning på dopkalaset. Ibland är det tur att man fick en liten flicka, älskar ju rosa, men klart småpojkar är sjukt gulliga också.

Nu ska jag hoppa i duschen, ska åka iväg till örnäset och hälsa på mormor. Matilda har ju varit där så jag ska hämta hem gullungen, SAKNAR henne sååå!! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback