söndag 31 maj

Har inte hunnit skriva något inlägg igår kväll eller under dagen idag. Berättar lite kort vad jag gjort nu istället.
Igår
*Vi for på dopet i hortlax och efter det fikade vi i en lokal dom hade hyrt. For hem vid 16 tiden.
*Åkte till bensbyn kl 21 då jag kom på att jag ville sola på morgonen idag. Vi har ju inte sol försen efter 12 här hos oss på balkongen.
*Emmy och Niklas kom förbi vid 12 på natten, for hem vid 03.
Idag
*Klev upp vid 10. Satt mig ute på altan 10:30 och njöt av solen. Så underbart väder det har varit idag. Varmast i sverige, 29grader(i skuggan)
*Efter någon timme i solen så for vi mot råneå på kalas, Fredrik fyllde 4 år idag.
*Nu är klockan 19 och vi kom hem precis, Matilda ska sova nu, hon är så himla trött.


fina älskling & Matilda <3

min bror och Emma

Kyrkan Emma döptes i


Familjen: Nelly(storasyster till Emma) Susanne & Sami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback