söndag 17 maj

Då var det dags att skriva ett inlägg igen. Hade inte tid att skriva något igår eftermiddag/kväll, men jag kan berätta vad som hände under dagens lopp.
Jag for iväg till stan som jag skrev att jag kanske skulle göra. Tittade på gardiner till vardagsrummet men hittade inga som var riktigt fina. Köpte ett par men ångrade mig när jag kom hem så jag ska lämna igen dom imorgon. Christoffer var hemma med Matilda under tiden. 5 min efter att jag kom hem från stan så åkte vi till bensbyn för att vi var bjudna på middag där. Grillat blev det, himla gott. Vid 19-tiden kom vi hem igen, min syster och Kalle kom hit för att vi skulle se eurovision song contest. Vi tog oss någon öl och satt och betygsatte alla bidrag. Norge vann ju! det var ju bra.

Idag söndag så har vi varit till bensbyn igen, ätit middag där....igen. Har suttit och pressat i solen hela dagen så jag känner mig helt hängig nu.
Matilda har faktiskt varit riktigt trött och grinig, kanske tänder påväg eller nåt? Vi tänkte iallafall lägga hon lite tidigare för att hon knappt fått sig någon sömn under dagen. Hon har fått gunga för första gången idag också.

                                                                              

                                                                                 



Christoffer <3 Marlena 2008-01-03
Matilda våran solstråle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback