onsdag 20 maj

Vi har varit till stan och fikat med Emmy tidigare idag, hon hängde med oss hem efteråt. Matilda somnade nästan direkt när vi kom hem så jag och Emmy satt och åt massor av degestive, kakor & chips medans vi såg på Tyra banks show på TV. Väldigt nyttigt.
Nu är Christoffer hemma, han sitter med Matilda i soffan. Sötnötterna mina!
Emmy frågade precis om jag skulle följa med henne och Emelie på en fika i stan (igen) men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Känns som att jag inte har råd riktigt. Har inte fått föräldrapenning på 2 månader nu men ska fixa det på fredag. Tråkigt väder det har varit, man blir ju döds-uttråkad!
Hoppas på bättre väder till helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback