fredag 22 maj

Förklarar vad som hänt under dagen lite kort.

Jag for till stan med Matilda och älskling vid 11, vi tittade runt där ett tag bara, rätt trist.
Efter det handlade vi och for till bensbyn och åt middag som vi gjorde själva. Satt och solade lite på altanen där också.
Efter det for vi till svartöstaden och hälsade på Carola och Anders, trevligt :) Fick mig en cider där också, gott gott.
Nu är vi hemma och ser på talang.... Sen blir det bara mys resten av kvällen.
Matilda har varit så himla go&glad idag, sötungen min <3 Jag älskar henne så otroligt mycket.
Christoffer är på statoil och köper lite godis under reklampausen, han är så snäll han.

Hinner inte bjuda på några bilder nu men ska försöka fixa de så fort som möjligt. Christoffer är ju ledig så det finns inte så mycket tid över att blogga. Blir bättre på det när han jobbar igen.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback