söndag 28 juni

Underbara helgen är över nu igen. Imorgon bär det av till jobbet för älskling igen, tråkigt :) Blev inga fler inlägg i fredag och inte heller något igår så jag får sammanfatta vad vi gjort.
*I Fredags for vi till bensbyn med Nina & Josefine. Solade och gick långpromenad där. Var ute hela långa dagen. När Christoffer kom hem från jobbet så åt vi grillat till middag. Efter det for Nina & Josefine hem och vi åkte till Matildas farmor & farfars stuga utanför Råneå. Matilda sov hos sin mormor så vi åkte ut dit ensamma. Väl där så tog vi oss någon öl och gick med älsklings föräldrar till hans mormor & morfar och var där med dom och deras barnbarn. Spelade badminton och fotboll bland annat, riktigt roligt var det :)
*Igår åkte vi ut med båtarna och fikade på nåt ställe ute till havs. Vid 3-tiden åkte vi hemåt och hämtade Matilda från sin mormor. Efter det blev de middag i bensbyn igen och Nina & Josefine kom dit. Den här kvällen sov dom där också. Åkte en sväng till boden på kvällen då barnen sov, vi fixade en barnvakt. Dom sov som stockar båda 2 under tiden vi var borta.
*Idag har älskling tvättat våran bil och min systers (Nina). Jag tvättade Matildas bil (barnvagnen) så nu är den som ny igen. Åt kycklingsallad till middag och efter det for vi till Sara, Robin & Leon och hälsade på. Så himla länge sen vi sågs nu, mitt fel. Så stor lillpojken har blivit. Nu är vi bara hemma, Matilda la sig precis efter ett bad.
Lägger in lite nya bilder.

Det har varit så JÄVLA fint väder sen i onsdags så man är heeeelt bränd nu. Kan inte sminka mig eller nå för att ansiktet är bränt, fast lika är ju de. Så om jag ser knäpp ut på nån bild så är det inte för att jag sminkat mig konstigt utan för solen!!! 



Matilda och Leon ute på gården

sötungen tidigare idag i sin solhatt

påväg till boden

Hemma hos Leon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback