söndag 14 juni

Då var det söndag kväll igen. helgen går alltid så fort. Får försöka hitta på lite roliga saker i veckan så det snabbt blir fredag igen. Så tråkigt när det är så trist väder bara.

Har varit ute och övningskört med älskling idag igen, gick toppen :-) Han är så bra på att lära mig saker så jag förstår. Matilda har precis fått bada, det var på tiden. Jag och Christoffer skulle nog också behöva ett bad. Om inte de så blir det en dusch ikväll iallafall. 

Det börjar något nytt program på tv ikväll om snorrika ungdomar. Privileged heter det. Samma skapare som gjort gossip girl och gilmore girls. Ska tvinga Christoffer att se det med mig ;-) Börjar klockan 19 på 5:an så jag måste kila iväg nu.
Puss

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till william

Jo det kan jag. Men har ny mobil så fick inte med nummret på den här telefonen.. =)

2009-06-15 @ 11:39:06
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback