måndag 8 juni

Jag & Matilda har  varit till stan med morfar idag. Fanns inget roligt där så vi åkte till storheden och gick på några affärer där istället. Gick på ica maxi innan vi for hem, köpte taco-grejer för att morfar skulle stanna här och äta med middag med mig för att Christoffer jobbar över. Min lillebror kom också hit vid 16-tiden, just innan maten.
Nu går Matilda(sötnosen) omkring i gåstolen, så duktig hon är. Ska göra lite mat åt henne nu, hon verkar vara hungrig.
saknar min älskling <3





Morfar sitter och matar Matilda nu, hon äter riktig mat. inte nå goda socker-söta saker som hon alltid brukar få. Hon är ju över 6 månader nu så man måste ju börja äta på riktigt. Lunch & middag.

Köpte rullgardinerna från MAIRO förra veckan. Det blev dom vita till slut. Riktigt fina är dom men vi lyckades smutsa ner den ena rullgardinen med Christoffers smutsiga borrmaskin från jobbet =( Åh, inte så kul när dom inte är så billiga. 600:-/styck =/ Går inte heller att göra något åt smutsen så det är bara att stå ut.

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till william

Nej va söta bilder :)

2009-06-08 @ 20:57:30
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback