måndag 29 juni

Sitter på youtube och lyssnar på musik. Just nu Janet Leon - Heartache on the dance floor.
http://www.youtube.com/watch?v=DIhbXtUtG1U

Matilda ligger och sover. Så söt hon är när hon ligger där i sängen med ett mjukisdjur på huvudet. Funderar på vad vi ska hitta på idag. Vi ska och handla när älskling kommer hem, det är de enda jag vet än så länge.

Fick föräldrapenningen idag, har inte fått de på mer än 3 månader på grund av en massa krångel. Fick mycket mer än jag brukar få, ingen aning om varför? Men vad gör de, tackar inte nej till mer pengar :) Måste komma ihåg att åka till banken i veckan och hämta ut mina barnbidrag också. Dom fortsätter ju komma ner i brevlådan som små lappar man måste hämta ut fast jag var in på banken och fixade så att dom skulle komma direkt på kontot. Vi får åka dit och be som samma sak igen och hoppas på pengarna dyker upp direkt på kontot sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback