lördag 13 juni

Vi for till bensbyn igår för att Christoffers föräldrar är ute i stugan som vanligt :) så vi har huset för oss själva här. Vi åker hem först imorgon.
Igår hade vi förbi lite folk hit och drack lite och var sociala, trevligt var det.
Idag har jag, Christoffer och Matilda varit och hälsat på Anders & Gerd, så fint dom har det där dom bor. Har även övningskört med älskling, första gången med honom i hans bil. Har bara kört hans föräldrars automat-växlade bil tidigare. Gick faktiskt toppen, ska satsa på att börja på körskolan i höst. Så fort som möjligt.

.....Fick ett hemskt samtal av min pappa när vi höll på att laga mat :'( Hans syster hade dött i morse. Lämnade 2 barn i min ålder efter sig. Dom hade inte ens hunnit ta farväl av sin mamma. åh så hemskt, blev riktigt ledsen efter att vi lagt på då jag började tänka på dom. Planerna som min pappa hade på att tapetsera i Anders & Carolas nya hus blir inte av nu, han måste åka ner till sina föräldrar såklart, dom lär ju inte må så bra :( Även om deras dotter var drygt 40 år så är det ju ändå deras lilla barn och tänk dig att gå på sin dotters begravning. Sånt ska ingen förälder behöva göra. Hoppas hon har det bra där hon är nu. vila i frid


Kommentarer
Postat av: sanna

hörde också att din pappa ska hit.

varför åker ni inte med? :D

2009-06-14 @ 12:45:27
Postat av: Emma

Hej va har du för mobil nummer är i Luleå skicka ett sms =)

2009-06-14 @ 18:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback