torsdag 30 juli

Vi var till haparnda en sväng igår. Ikea och nya köpcentret bland annat. Köpte inte allt för mycket där, lite småsaker som vi behövde bara. Gick på 1000kr allt som allt inkl mat.
Idag har det varit helt underbart väder så jag har varit ute största delen av dagen. Rix fm festivalen är ju i stan ikväll kl 19:00. Vi tänkte fara dit men blir nog inget utav de. Tråkigt =( jag som såg fram emot att åka dit. Ajja, vi får ladda för lördagen istället.

En spegel till hallen då våran gamla gick sönder.


En söt förvarings-anka till Matildas rum

Metervara som jag sydde en gardin-kappa till badrummet av.

*En jätte söt filt till Matilda (nyhet på ikea) färg rosa/orange
*Liten matta till Matildas rum, hjärtformad (nyhet på ikea) färg rosa/röd
*Hörnskydd till tv-bordet & vardagsrums-bordet färg svart
*Kudde


Matilda har lärt sig massor av saker under senaste tiden. Hon springer omkring i sin gåstol överallt i lägenheten eller var hon än har sin gåstol. Hon lägger sig exakt kl 19 varje kväll utan tjorv och sover till 10 dagen efter. 4 gånger under de senaste 2 veckorna har hon sovit till kl 12. Så lyckligt lottade vi är som har denna underbara tjej. Fast hon har ju sovit bra sen hon föddes men det blir bara ännu bättre.
Om jag håller henne i händerna eller under armarna så går hon framåt, så duktig liten tjej.
Kan inte förklara hur mycket hon betyder för mig, hon är mitt allt!!!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

16000, men marcus betala mer.. så vet inte hu vi löser de. han betalar mig eller jag honom vem som nu tar den.



nej, jag har gjort slut.

2009-07-31 @ 01:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback