tisdag 7 juli

Har hittat laddaren idag, alldeles nyss faktiskt. Ska lägga in nya bilder lite senare, måste ladda batteriet först bara. Matilda ska sova en stund nu och sen ska vi till stan med Linnéa. Har städat lite nu på morgonen så nu är det rent och snyggt överallt, för en stund iallafall.
Fyller ju år om 2 dagar men har fått min älsklings present redan... En mobiltelefon!! sony ericsson w595. Han och hans föräldrar har köpt den tillsammans till mig. Trodde verkligen inte att jag skulle få den utan skulle köpa den för mina födelsedagspengar själv. Var faktiskt och tittade på en igår och tänkte köpa den, men i sista sekund så sa Christoffer -Nej, du får inte köpa den för att du ska få den av mig. Tror du glad jag blev? JA. Önskar bara att jag inte skulle ha haft så bråttom så jag skulle ha fått den som en överraskning på torsdag. Tack så hemskt mycket Älskling, Annika & Nicke.


Den nya telefonen <3

Telefonen jag hade tidigare som jag skickade på lagning men fick aldrig tillbaka den pga vattenskada.

Den här telefonen hade jag före den nya jag fick igår. inte riktigt den men en sån ungefär, vet inte vad telefonen heter så jag hittade ingen bild på den men den här är rätt lik. förstår du hur skönt det är att få en riktigt telefon igen? har stått ut med den här så länge.

Nu ska jag äta frukost. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback