tisdag 14 juli

Armbandet jag skrev om igår. Den jag fick av min mamma. Hittade en bild på en sån, lägger in den så får ni se.
 
En sån är det, fast med bara en "kula" som hänger en bit från armbandet.
klicka på bilden för att förstora 

Matilda sover nu, hörde att hon vaknade till alldeles nyss men somnade om lika fort. Jag sitter på balkongen och njuter av den lilla solen som når hit, det dröjer nog 30 minuter till innan solen når hela balkongen.
Vi har kommit fram till en sak vi ska göra under älsklings semester. Vi ska ut till stugan nu på lördag för att ingen är där då. Ska ta med Jenny & Anton också. Vi planerade att åka ut dit med dom för länge sen då alla var lediga.
Nu ska jag fortsätta läsa nån tidning som jag gjorde innan jag satt mig vid datorn.
Matilda&Christoffer <3

Kommentarer
Postat av: sanna

hej :)lämnade tillbaka den, det var golvlampa + liknade fönterlampor. men köpte en annan istället för lite bättre pris. en såndär vi har i sovrummet du vet? fast golvlampa.

2009-07-14 @ 16:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback