onsdag 15 juli

Nu är det klart att vi ska åka till stugan på lördag. Anton & Jenny ska också med, och Matilda såklart!
På fredag ska Matilda till mormor och jag & Christoffer ska äta middag hemma och sen gå på bio. Vi har inte gjort något riktigt mysigt med varandra på hur länge som helst så nu är det dags. Ska se The Proposal, jag har velat se den länge nu och han är så snäll och går med på att se den.
Nu sover lill-tjejen. Somnade kanske vid 13:30.
I eftermiddag får vi besök av min bror + sambo & barn. Dom kunde inte komma på min födelsedag för att ena barnet hade blivit sjuk så dom kommer idag istället.
VARMT det har varit idag, typ 25 grader, och sen helt plötsligt blev det regn & åska i typ 20 minuter, men jag tror solen kikar fram snart igen.

Matilda med sin nya jacka som jag köpte tidigare i veckan

Just ja, kom på en sak. Som man kan se på en av bilderna så har hon lärt sig att hålla i nappflaskan själv, hon kan äta vällingen helt själv utan stöd av något.
Så duktig söthjärtat är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback