måndag 27 juli

Har inte bloggat under senaste dagarna så jag berättar lite kort vad vi gjort.
 
*I fredags for vi till Piteå, åkte runt i en bil och drack lite. Jag, Christoffer, Nina(syster) & Jesper som körde. Ett tag var vi några fler men vi 4 åkte med hela tiden. Det var en riktigt lyckad kväll faktiskt, alla hade skit roligt :) Matilda sov hos morfar medan vi var i Piteå men vi hämtade henne påvägen hem. Gick jätte bra, lill-gumman sov till kl 12 på lördag.
*Igår(söndag) for vi och hämtade Christoffers föräldrar från boden och körde ut dom till stugan. Dom hade varit på släkt-middag i lördags och behövde skjuts dagen efter. På kvällen for vi ut med bilen en sväng, tittade på hus åså, men bara för skojs skull ;)
*Och idag har vi varit till stan och fixat lite saker. Jag har börjat fundera på allvar vad jag vill göra med mitt liv efter mammaledigheten. Har kommit fram till att jag vill plugga, så det blir nog så.
Har dock lite saker kvar från skolan som jag måste göra bort. Men jag har tagit kontakt med komvux så jag ska börja där och göra bort allt. Då är jag klar att söka in på LTU nästan direkt när mamma-dagarna är över. HOPPAS ALLT GÅR SOM MAN TÄNKT SIG!

Ska nog fara ut till stugan ikväll i brist på annat att göra + att det har lovat fint väder imorgon *TOPPEN*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback