måndag 13 juli

Hej igen bloggen.
Nu är det så himla mycket som har hänt sen jag bloggade senast. Kan berätta lite kort.
*Under dagen i fredags for jag till min pappa och hälsade på honom. Vi for hit lite senare och fixade ett trådlöst internet till oss som jag fick av min syster i 20-års present. Skönt att ha trådlöst internet när man har en bärbar dator. Sitter i soffan och bloggar nu förresten, det har aldrig varit möjligt tidigare.
*På fredag kväll hade vi min 20-års fest hemma hos oss. Det var riktigt skoj, alla(de flesta iallafall) hade nog trevligt. Fick massor av fina presenter av många.
*I lördags for vi ut till stugan med Matilda. Sov där till söndag.

Idag har jag varit till stan en sväng. Gick på banken och fixade Matildas barnbidrag, nu ska det troligtvis komma in på mitt konto direkt. Mormor kom också dit så vi gick runt ett tag. Köpte 2-pack nya kalsonger till älskling, tyckte han behövde det, rätt enkla svarta blev det. Min mamma köpte ett armband från SNÖ of sweden till mig, tyckte om den jätte mycket. Tack!
Matilda fick en ny jacka. En höst-jacka typ, hon ska ha den fram tills att hon behöver en vinteroverall. Köpte den från Polarn&Pyret.
Nu springer lilltjejen omkring i sin gåstol som vanligt, jag väntar på att älsko ska komma hem. MissHimSoo. Sista veckan innan semester för honom.



Några bilder från festen




bild på Johan som också fyllde 20. hittade tyvärr ingen bättre bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback