tisdag 8 december

Nu ligger lillen och sover. Skönt måste jag säga eftersom jag är väldigt trött.
Tänkte ta det väldigt lugnt ikväll, se lite tv och pyssla på med annat smått här hemma. Klockan 20 är det sista avsnittet av plastikdoktorerna och efter det Desperate housewives klockan 21.

Vi far iväg till Haparanda klockan 10 imorgon. Så är det tänkt iallafall, blir säkert senare med tanke på att det är med min pappa och bror jag ska dit, morgontrötta båda två.  

Har faktiskt inte så mycket mer att skriva för tillfället så det får räcka just nu... Hoppas ni får en härlig tisdagkväll så hörs vi imorgon

P U S S !

Läkarbesöket gick bra
9990g väger hon
77cm lång
47 huvudomfång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback