tisdag 22 december

Jag och Matilda har precis kommit in från en promenad. Gick en sväng till Ica Supermarket och köpte lite mat. 2 färdigmat eftersom jag inte alltid är på humör för att laga en seriös middag.

Matilda har lagt sig nu, hoppas hon får sova ett bra tag så hon är pigg resten av dagen.

Färgade mitt hår i morse, en toning som håller 8 tvättar. Hade inte färgen i håret full tid så det är inte så stor skillnad men den värsta hårutväxten är borta för ett tag iallafall och det var de jag ville :) Tidigare gånger då jag färgat håret så har det ALLTID blivit alldeles för mörkt så att jag nästan inte velat visa mig ute på några dagar så jag tog en stor risk genom att färga det nu precis innan jul men det blev ju bra som jag sa :) Tack och lov




Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket, de värmer!

Jo jag har kollat in din blogg nån gång då och då, har blivit när ja varit med sara, men nu ska ja lägga till dig på bloglovin, hon är så söt Matilda, vad stor hon har blivit :)

God jul förresten :)

2009-12-22 @ 20:53:06
URL: http://saraknobloch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback