söndag 6 december

Det är andra advent idag, tänkte snart brygga lite kaffe och sätta mig vid köksbordet och tända 2:a ljuset.
Så trött som jag är idag har jag nog aldrig varit. Eller så känns det just nu iallafall. 

Igår hade vi ju kalas hemma hos oss. Fullt ös hela långa dagen. Matilda var helt slut när hon la sig klockan 19. Hon var knäpptyst från klockan 16 fram tills att hon la sig, förmodligen för att hon inte orkade säga ett pip utan ville egentligen bara sova. Stackars tjej.
Men jag tror att hon hade ett underbart födelsedagskalas iallafall. Alla verkade trivas, barn som vuxen och väldigt många fina presenter fick hon som jag såklart ska visa er.

Tack alla som kom och gjorde Matildas kalas oförglömligt för oss.





















Matilda tackar för alla fina presenter.

Mamma
Pappa
Mormor
Morfar
Morbror
Morbror + sambo & 2 barn
Moster + 1 barn
Moster
Farmor
Farfar
Gammelfarmor
Gammelfarfar
Carola
Jesper
Marcus
Julia
Emmy
Emma + William

Undrar om jag fått med alla som var på kalaset... Hojta till om någon inte finns med.


Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

Hej, det var jätte kul att komma förbi :)

2009-12-06 @ 16:51:08
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback