söndag 20 december


Har inte hunnit blogga någonting igår men det har ni säkert redan märkt. Tänkte berätta litegrann om min helg.

I fredag var jag och Nina hemma hos oss och drack lite, vi for till stan vid 22-tiden. Träffade Emelie och Elin på bussen in till stan, dom skulle till Cleo men vi valde att stanna på Allt Star vilket kändes som ett bra beslut, hade riktigt trevligt där :) Massor av trevligt folk.

I lördags var vi bara hemma med ungarna. (jag och Nina). Christoffer bjöd på en härligt god pizza, mums!! På kvällen såg vi på tv och slocknade vid 21.

Idag började dagen med att barnen klev upp klockan 08. Vi firade 4:e advent med att äta en mysig frukost. Senare på dagen for Nina och Josefine hem och jag & Matilda for iväg med min mamma på storheden. Köpte lite mat och gick på nya kappahl som dom har öppnat där.

Det där var min helg lite kortfattat. 4 dagar kvar till Julafton, helt otroligt vad tiden går fort. Matildas andra jul blir det, hon var bara 20 dagar gammal förra julafton.

Mina julplaner: hittils....
*Julafton firar vi hos min pappa, mamma och en sväng hos Matildas farmor och farfar.
*Juldagen ska jag och Nina ut mest troligt, Cleo? Grace? eller vad ska man välja, ska DU någonstans? Kommentera det isf.

Matilda tidigare idag

Enda bilden som togs i fredags ;P


Söndagsmiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback