måndag 17 augusti


Ser du bilden? :'( En bula på pannan & en tår på kinden
Så jäkla klumpig jag är... La Matilda mitt i sängen för att springa iväg och hämta tandborsten och borsta hennes tänder. Vände mig om vid dörröppningen och tittade så hon låg kvar där jag la hon så hon inte skulle ramla ner, men då börjar hon rulla runt sådär fort som hon gör ibland. "Springer" tillbaka 2-3 meter men hinner inte få tag i hon innan hon trillade ner från sängen =(
Stackars Matilda, dumma mamma. Hon som var så glad och skulle gå och sova. Fick trösta henne en liten stund och ge henne något att leka med i min famn, då blev det genast bättre. Gick och la hon i sängen efter en stund och hon somnade som vanligt. Ska verkligen vara försiktigare framöver, men det är nog svårt att aldrig råka ut för sånt här om man är småbarnsförälder.

På en liten blå planet är du min lycka min oändlighet... Mamma älskar dig Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback