fredag 7 augusti


Nu är det ett BRA tag sen jag bloggade. Har inte varit hemma nånting så jag har inte kunnat göra de. Men nu är vi hemma för tillfället, men inte allt för länge till utan vi åker iväg till stugan om 1 timme ungefär. Ska vara där över helgen.
Vi har varit iväg och besiktat bilen alldeles nyss, det gick bra. Inga fel på bilen!
Hmm, kommer knappt ihåg vad vi gjort sen sist jag skrev men typ varit på LK , det var väl trevligt. Varit i bensbyn hela den här veckan för att inte sitta hemma när det varit så jävla fint väder, 25grader varje dag & helsol. Verkar som att det ska hålla i sig också.
Bjuder på några bilder.

Jag & älskling innan utgång på LK

Samma kväll.

Min blonga utväxt, men nu har jag färget håret mörkt igen.


Det bästa som finns!!! Fyllde 8 månader i tisdags,grattis

Kommentarer
Postat av: emma

redan 8 månader =) vad tiden går fort..

2009-08-07 @ 15:09:48
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: sanna

de är bra, brunett är bäst! haha.

fick du mitt sms? glömde jag min svarta tunna jacka hos er?

2009-08-07 @ 16:40:43
Postat av: Emma - mamma till william

Wille är 4 månader och 11 dagar =)

2009-08-11 @ 12:33:01
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback